Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
August 21, 2009
Image Size
94.9 KB
Resolution
550×750
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,268 (1 today)
Favourites
233 (who?)
Comments
104
Downloads
485
×
EDIT: First two buttons is the cat at the "Play" page .=3=;;; Just so people stop commenting that they can't find the two other buttons. >_>;;

Uhhh........
Yeah.....
I was completely bored the moment I woke up and started this.

No critiques or I'll have your fangirl credit card taken away from you. = =+

And I will DESTROY!!!
M~HAHAHAHAHAHA!!!
.................
Yeah............
Kinda tired and kinda not.....

Just made this for fragging fangirls so uhhh.......
Yeah.........
...........
...................
...........
I remember that there are 10 buttons on this interactive.

So just in case you people go insane trying to find the clickies..... Like LAST time.

Here's my first interactive:
:star:[link]

Hmmm............
Maybe I should make more............
IDK.........
Oh well.......

Night night.

Wreck-Gar (c) Hasbro is still hogging on the awesome-ness
BCat and Dead Bun (c) MEH!
Add a Comment:
 
:iconkiaratronus:
kiaratronus Featured By Owner 4 days ago  New member Professional General Artist
only found 7
Reply
:iconblondefromhell:
BlondeFromHell Featured By Owner Mar 1, 2014  Student General Artist

I only found 7... TT^TT

 

BUT WRECK-GAR IS SO DANG CUTE!!!!!!!!!

 

I think this made me a little more of a Wreck-Gar fan than before

Reply
:iconsongbird111:
songbird111 Featured By Owner Dec 23, 2013  Hobbyist General Artist
found them all now!!!!!
Reply
:iconariellehache:
ArielleHache Featured By Owner Nov 13, 2013  Hobbyist Artist
I found 8
Reply
:iconariellehache:
ArielleHache Featured By Owner Nov 13, 2013  Hobbyist Artist
BUT HE'S SOOOOOOO CUUUUUUUTE!!!!!
Reply
Hidden by Commenter
:iconsongbird111:
songbird111 Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist General Artist
yay i think i did good i found 7 out of 10
Reply
Hidden by Commenter
:iconxxsketchxbookxx:
XxSketchXBookxX Featured By Owner Jan 10, 2013  Student Traditional Artist
It works for me, and it's adorable! <3
Reply
:iconunicorn-potato:
Unicorn-Potato Featured By Owner Aug 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
Aww, it don't work! BTW I hit right click and play and it still don't work! TT^TT
Reply
Add a Comment: